Dag 39: 14 januari 2011 Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Henk Kip - WaarBenJij.nu Dag 39: 14 januari 2011 Cartagena - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Henk Kip - WaarBenJij.nu

Dag 39: 14 januari 2011 Cartagena

Door: henk en jesse

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 Januari 2012 | Colombia, Cartagena

Dag 39: zaterdag 14 januari 2012, Cartagena
Delaatste volle dag in Zuid Amerika. Zondag vliegen we ’s morgens eerst naar Bogoto. Daar stappen we over op een vlucht naar Panama vanwaar de KLM ons in één vlucht naar Amsterdam terug zal brengen. Het zal onze langste reisdag worden met een totale reistijd van zo’n 24 uur.
Vanmorgen eerst maar ‘ns uitgeslapen en maar ‘ns keuzes gamaakt wat we in de bagae mee terugnemen en wat met de auto meegaat. Souvernirs in de vliegtuigbagage en voor de rest zoveel mogelijk in de auto. Om 12:30 rijden we in de eerste colonne van zo’n dertig Volvo’s naar de haven om de formaliteiten te vervullen en de auto weer met geopende deuren en sleutel in het slot achter te laten. Tegen 15:30 uur terug in het hotel. Ik werk de verslagen bij en plaats de foto’s. Ook hieraan komt een einde.
Vanavond nog een eindfeest waar we geen verslag zullen doen.
Dit zijn de laatste regels van het dagboek.

Wij willen graag iedereen bedanken voor de reacties. Wij hebben ook hiervan echt genoten. Wij hopen dat we met onze groene 100% Winterswijk auto ook een beetje reclame hebben kunnen maken en dat we iedereen een beetje hebben kunnen laten meegenieten van onze reis.
Bedankt en tot gauw!
Henk en Jesse

• 15 Januari 2012 - 07:29

Bert Nijman:

goede reis en tot ziens op woensdag bij culinair concept we houden een stoel voor jullie vrij

de up joners

• 15 Januari 2012 - 11:33

Lies Wassink:

Goede reis en wel thuis.

• 15 Januari 2012 - 11:48

Nettie En Gerrit:

goede reis en tot morgen.

• 15 Januari 2012 - 12:25

100% Winterswijk:

inmiddels zijn jullie al bijna terug.
    Wat hebben jullie iedereen op een geweldige manier laten meegenieten van de reis. Uiteraard zijn we erg benieuwd naar de reportage die in het voorjaar op TV komt, én natuurlijk naar de verhalen.
    Voor nu: bedankt en heel goede thuisreis gewenst. Hopenlijk spreken we elkaar snel.

100%Winterswijk groet van Ester & Betty

• 15 Januari 2012 - 14:23

Nicolle:

Hartelijk dank dat je ons met je mooie verhalen een beetje hebt laten meereizen.
    Goede vlucht en succes met het wennen aan het Nederlandse ritme en temperatuur.

• 15 Januari 2012 - 15:22

Jet:

goede reis terug; behouden 'vaart' en genietze vh eindfeest. totziens in olanda, el pais de familia... xxxjet

• 16 Januari 2012 - 06:08

Ronald Huijskes:

Bedankt voor de mooie verslagen en foto's, goede reis en wel thuis.

• 16 Januari 2012 - 18:55

Monique Waaijman:

Werkeljk genoten van het hele reisverslag! Nu wachten op de bewegende beelden van Veronica.
    Super leuk!