Dag 40 Oost West Thuis Best - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Henk Kip - WaarBenJij.nu Dag 40 Oost West Thuis Best - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Henk Kip - WaarBenJij.nu

Dag 40 Oost West Thuis Best

Door: henk en jesse

Blijf op de hoogte en volg Henk

18 Januari 2012 | Nederland, Winterswijk

We zijn weer terug,

na een reis van 26 uur via Bogota, Panama en Schiphol weer terug in Winterswijk. De adrenaline is uitgewerkt, de bijnieren zijn waarschijnlijk geheel verschrompeld aanwezig in het lichaam en een licht grieperig gevoel is volop in strijd met de wil om de schouders er weer 100% onder te zetten.

De komende weken zullen we proberen om een presentatie in elkaar te draaien om te zijner tijd geinteresseerden uit te nodigen voor een gezellige avond.

Jullie horen van ons!

Henk en Jesse

• 18 Januari 2012 - 09:55

Ronald Huijskes:

Heren van het wel zeer goede leven, welkom is ons koude kikkerlandje.

• 18 Januari 2012 - 09:57

Hans Oosterhof:

Henk,

ik heb je hele verslag op de voet gevolgd en grote bewondering voor jullie gekregen, maar ook een fantastische ervaring.
    Bedankt voor zeer uitgebreid verslag en vooral welkom thuis.

groetjes

hans oosterhof

• 18 Januari 2012 - 10:06

Gé:

Henk en Jesse,

welkom thuis. Heb genoten van jullie reisverslagen.

• 18 Januari 2012 - 10:07

Yvonne:

Welkom thuis, welkom thuis!
    Fijn om te weten dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Succes met het acclimatiseren en bijkomen van alle indrukken en vermoeienissen.
    Ik houd mij aanbevolen voor de presentatie!

Groetje,
    Yvonne

• 18 Januari 2012 - 10:21

Jan Deunk:

henk en jesse bedankt voor alle verslagen en foto's ik heb er van genoten.

• 18 Januari 2012 - 10:35

Wim Aalderink:

Welcome Back!

Zie uit naar jullie presentatie.

Groeten,

Wim

• 18 Januari 2012 - 10:56

100% Winterswijk:

Welkom terug in Winterswijk!

Ester&Betty

• 18 Januari 2012 - 11:09

Hans Gemmink:

Hoi Henk en Jesse,

Welkom thuis!
    Dat zal weer wennen zijn, koude temperaturen, de dagelijkse werkzaamheden weer oppakken.

Prachtige verslagen, mooie foto's en een geweldige ervaring.
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Voor een gezellige avond houd ik mij van harte aanbevolen.

Groeten, Hans

• 18 Januari 2012 - 11:24

Lies Wassink:

Welkom thuis en werk ze.

• 18 Januari 2012 - 11:45

Marijke:

Welkom thuis Jesse en Henk. Ik heb genoten van al jullie verslagen, en ben blij dat jullie weer gezond en goed zijn aangekomen in het koude Winterswijk

Groetjes
    Marijke

• 18 Januari 2012 - 12:03

Nicolle:

Welkom thuis in dit koude kikkerlandje. Succes met de schouders er weer 100% onder te zetten (dat moet lukken: jullie hebben de afgelopen weken niet anders gedaan!), maar geniet ook nog even na van jullie fantastische avontuur! Ik verheug me op jullie live verslag.

• 18 Januari 2012 - 12:31

Ingrid Labrie:

Heel erg bedankt voor jullie geweldige reisverslag. Op afstand voelde het alsof we bij jullie in de auto zaten. We kijken uit naar jullie presentatie en natuurlijk de gezellige avond om alle avonturen nog een keer te zien en te horen.
    Groeten,
    Ingrid

• 18 Januari 2012 - 14:10

Wilco Rijnders :

Het valt zeker niet mee om weer 100% ergens je schouders onder te zetten.
    Maar wat hebben wij toch een mooie rit gehad.
    Ook jullie nog bedankt hiervoor, we zien elkaar vast nog wel bij de reünie.
    Groetjes team 01

• 18 Januari 2012 - 14:10

Wilco Rijnders :

Het valt zeker niet mee om weer 100% ergens je schouders onder te zetten.
    Maar wat hebben wij toch een mooie rit gehad.
    Ook jullie nog bedankt hiervoor, we zien elkaar vast nog wel bij de reünie.
    Groetjes team 01

• 18 Januari 2012 - 20:20

Willy Hijink- Te Win:

Bijzonder genoten van jullie reisverslag; wat een unieke belevenis moet dat geweest zijn!
    Bedankt voor de prachtige foto's en het boeiende verslag, echt heel erg van genoten.

Sterkte met het oppakken van het 'gewone' leven en misschien voelt dat voor jullie nu wel weer heel bijzonder??

hartelijke groet van een aangetrouwde tante en een achternicht uit Dinxperlo.

• 19 Januari 2012 - 15:06

Fred Fiesta:

nou nou nou, WAT EEN FEEST! Dat we dit mee mochten maken!